28 Kasım 2011 Pazartesi

VALİZİM HAZIR DEĞİL Kİ!




     İkimizin de elinde telefonlarımız. Dakikada 1000 kelime falan konuşuyoruz. Eşe dosta haber veriyoruz. Bir yandan hastaneyi ve yoğun bakıp servisini araştırıyoruz. Herkes şokta. Kimi şokun etkisi ile saçmalayıp bizi çok üzecek şeyler söylüyor, kimi cesaret vereyim derken öd palatıyor. Kimse mi iyi bir şey söylemez...

Gitmeyelim diyor eşim beklendiğimiz arkadaş toplantısına, gidelim diyorum, bu kafa ile evde çıldırırız. Gidiyoruz ve çok rahatlatıyorlar bizi. Erken doğan bebek hikayeleri dinliyoruz. Hiç dinlememişiz meğer bu güne dek. 

Gece evdeyiz, valizimi topluyoruz.
Ben: Çorap aldın mı?
Telaşlı eş: Aldım.
Ben: Peki çamaşır... 
Telaşlı eş: Havlu bile aldım, sen rahat ol.

Alel acele valiz toplamak zor olmuştu, bu yüzden erken doğum riskini göz önünde bulundurarak valizinizi çok önceden hazırlayın, içine de; 

  • Artık her yerde bulabileceğiniz kullan at çamaşırlar 
  • Emzirme sütyeni
  • Tercihe göre korse, önerim pamuklu olanlar Blackspae
  • Bir kaç takım gecelik & pijama
  • Sabahlık (benim önerim; polar olanlar yaz kış buz hastanelerde en rahatı)
  • Şiş ayaklarınız için pofuduk bir terlik
  • Kalın çoraplar (gaz sancısından sizi bir nebze olsun koruyabilir)
  • Diş macunu & fırçası
  • Saçınız için tarak & Fırça & Toka 
  • Belki hafif makyaj malzemeleri
  • Hastanede adım başı yoksa, el dezenfektanı (kokusuz&parabensiz)
  • Kokusuz Roll-on (sakın unutmayın)(roll-on'un kokusu bebeğiniz ile memeniz arasında girmesin)
  • Hijyneik pedler
  • Göğüs pedi
  • Humana still tea & Hipp nursing tea
  • Büyükçe bir fincan
  • Nemlendiriciler
  • Karnınız için kullandığınız çatlak kremi 
  • Göğüs uçlarınız için  Garmastan pomad
  • Hastanede vardır ama sıcak su torbası (kesinlikle unutmayın)  
  • Eşinizin kişisel bakım malzemeleri, pijamaları ve terlikleri 

  • Bebeğiniz için; hastane çıkışı tulum (5000 parça almanın manası yok)
  • Battaniye
  • Araba koltuğu (çok baktık, en çok onu sevdik; Concord)
  • Koltuğun içine yenidoğan desteği
  • Bebek bezi (benim tercihim yeni doğan için; Wiona bebek bezi oldu)
  • Parabensiz ıslak mendil (favorim; Uni baby yenidoğan)

koyun. Bunlar yeter de artar bile. Tabii bebeğiniz normal şartlarda dünyaya gelmş ise...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder