25 Kasım 2011 Cuma

NASIL BİR HAMİLELİK?

5'inci ayımız

Oldukça güzel...

Çok mutlu, enerji dolu bir hamilelikti benimki. Güne erken başlıyor, hiç bir zaman uyuklamıyor, müthiş bir konsantrasyon ile çalışıyordum iş yerinde. Güle oynaya geçiyordu günler. Arada ufak ufak sinir yapıyordum eşe dosta ama olacak o kadar cinsindendi hepsi ve çok anlayışlılardı bana karşı.

Yeme içme konusunda biraz sıkıntılıydık. İş yerinin yemeklerini yiyemiyor, evden ya da dışarıdan getirtiyordum. Yine de en sağlıklı şekilde beslenmeye çalışıyor, hiç bir şeyden kısmıyordum. Günde yarım bardak filtre kahve kaçamağı yapıyordum. Bebeğin kilo alımı gayet iyiydi. Droktoruma göre her şey hep normaldi bebeğimin alınmasına karar verilene dek. Doğuma gittiğimde sadece 8 kilo almıştım, bebek ise ultrason ölçümlerinde 1900 gr görünüyordu (değilmiş). İyiydi haftasına göre. Doktor kontrollerimi asla atlamadım. Hafif yürüşümü, hamlie yogamı ihmal etmedim.

Tez jürim yaklaştığında epey zorlanmıştım. Okulum, bölümüm tüm sorumluluğu bana yüklemiş, sevgili danışmanım, güzel insan Can Bilgili dışında da kimseler pek yardımcı olmamıştı. Abartısız, son dakikaya kadar çalıştım. Altıncı ayıma dek de iş çıkışı masa başında oturup tez yazdım.  Altıncı ayın sonuda gireceğim sınavın stresi dışında hiç bir şey canımı sıkmıyordu. 

Bulantım sadece bir kaç gün oldu. Belim hiç ağrımadı, bir tek oturunca batan kalça kemiğimden çektim. 4'üncü ayda başlamış ve o da geçmişti son zamanlarda.
Tez sınavımı atlatır atlatmaz, işte o beklediğim müthiş tatili yapmanın vakti de gelmişti. Bebek gittikçe hareketleniyordu. Ağırlaşmadan, o tatili yapmak istedim. Ne olduysa o tatilin dönüşünde oldu diyebilirim...






 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder