5 Haziran 2014 Perşembe

FAVORİ BEBEK TAŞIYICIM: ERGO BABY


 
 
Bebek sahibi olunca anne olmanın ve değişen hayatımızın getirdiği duygusal çözümlerin yanında pratik çözümler bulmamız gereken bir çok fiziksel sorun ile de karşı karşıya kalıyoruz. Bakıcınız erken çıkmak zorunda kalır bebeğinizi uyutur şöyle bir evi toparlar,  bir şeyler atıştırmak için dolaba gider ama yiyecek bir şey bulamazsınız mesela. Malzemeleri çıkarır hızla bir sandviç hazırlamak istersiniz, içeriden ağlama sesi gelir. Gidersiniz kucağınıza alırsınız, uyuturunuz, sımsıkı sarılır bırakmaz, bırakamazsınız. Açlıktan başınız döner, sonra o  gelir aklınıza gelir, takarsınız omzunuza, çocuğunuz kucağınızda yemeğinizi yaparsınız da yersiniz de.  
 
Bunun gibi onlarca şey gelir bir günde başınıza. Planlı olamazsınız artık çünkü her türlü plana karşı çıkan bir değişken vardır.
 
Hayatın plansız tarafında işler gerçekten zordur. Buyurun size iki buçuk yıldır denediğim, plansız hayatımın en büyük yardımcısını tanıştırıyorum; Ergo Baby Carrier. Ben resimde gördüğünüz organik ve siyah renkli olanını kullandım. (Aklım lacivertte kaldı o ayrı)
 
  • Omuz ve sırt ağrısı çeken biri olarak dahi hiç ağrı, sızı yaşamadım.
  • Yumuşacık, bebeğinize değen sert bir aksamı olmadığı için huzur içinde taşıyorsunuz.
  • Çocuğunuzu dört farklı şekilde oturtabildiğiniz versiyonları var, ben sadece bana sarılabileceği 2 şekilde kullandım.
  • 3 yaşına kadar rahatça kullandım, bu yazı da çıkarır gibiyiz (minyon etkisi :).
  • Siyah olanını tercih ettim ama aklım hep lacivertinde kaldı.
  • Bebek & çocuk içinde asla kambur durmuyor, sıkışmıyor, yumuşakça size sarılıyor.
  • Uykusu gelince mis anne kokusu ile kolayca uykuya geçiyor.
  • Belinizi saran kemeri oldukça güvenli.
  • Sizi de onu da terletmiyor, nefes aldıran bir kumaşa sahip, iyine de yaz için açık renk tercih etmekte fayda var.
  • Yüzü size dönükken sürekli ilgilenecek bir şey bulduğundan bir çok kişinin düşündüğü gibi sıkılmıyor, daha az uyaran ile muhattap oluyor, yorgun düşmüyor.
  • Açık havada emzirme kolaylığı sağlıyor (küçük bebekler için)
  • Yürüyüş yaparken, yemek yerken, yemek hazırlarken, sohbet ederken, kitap okurken, iki eliniz boşta yapabileceğiniz her aktiviteyi, çocuğunuz kucağınızda oldukça rahat hareket ederek yapabiliyorsunuz.
Ben Ergo'yu tercih ettim ama Ergo benzeri bir başka marka olan Boba'nın da incelenmesinde fayda olduğunu düşünüyorum.
 
Yazının aynısını bu blogta da yayınladım, şaşırmayın:  http://sizinicindenedim.blogspot.com.tr/2014/06/ergo-baby-carrier-ile-hayatnz.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder